VİDEOLAR

Diz Protez Ameliyatı Sonrası Yapmanız Gereken Egzersizler (2. ve 4. Hafta ArasıI)

Diz protez ameliyatı olduktan sonra, doktor ve fizyoterapistinizin yönlendirmesiyle ikinci haftadan, dördüncü haftanın sonuna kadar yapmanız gereken egzersizleri en yalın haliyle anlattık. Egzersizleri yaparken herhangi bir ağrı olması durumunda son verin ve ilgili sağlık profesyoneline danışın.

Diz Protez Ameliyatı Sonrası İlk İki Hafta Yapmanız Gereken Egzersizler

Diz protez ameliyatı olduktan sonra, doktor ve fizyoterapistinizin yönlendirmesiyle ilk iki hafta yapmanız gereken egzersizleri en yalın haliyle anlattık. Egzersizleri yaparken herhangi bir ağrı olması durumunda son verin ve ilgili sağlık profesyoneline danışın.

Osteoartrit Tedavisinde Fizyoterapist Desteği Almalı mısınız?

Osteoartrit rehabilitasyon sürecinde egzersiz önemli yer tutmaktadır. Ancak eklem hasarı çabuk oluşabileciğnden konusunda uzman fizyoterapistlerden destek alınmalıdır. Egzersiz seçimini ve protokoller belirleyen fizyoterapist, süreci de yakından takip etmelidir.

Fizyo|Sport Fizyoterapistleri Anlatıyor; Donuk Omuz Nedir? Tedavi Yöntemleri Nelerdir?

Omuz sakatlıklarının ileri evresi ve ve en çok muzdarip olduğunuz konulardan biri olan ‘Donuk Omuz’ ya da nam-ı diğer Frozen Shoulder hakkında bilmeniz gerekenlerden kısaca bahsettik.

Ayak İzinizi Geri İsteyin - Ortopedik Tabanlık

Vasyli tabanlık uygulaması fizyoterapistlerimizce biomekanik ve bilgisayar destekli ayak analizi ve yürüme analizi yapılarak sorunlar belirlenir. Sadece 30 dakika süren işlem sonucu tabanlık hazır hale getirilir. Vasyli tabanlık ısı ile şekillendirilir. Biyomekanik takviyeleri sayesinde ayaktaki valgus ve varus açılarını kolayca nötr pozisyona getirir. Bütün bu işlemler kısa bir süre içerisinde kişinin ayağında uygulanır.

Fizyo|Sport Bünyesinde Verdiğimiz Hizmetler

Pilates, Reformer, Hamile Pilatesi, Cadillac Pilates, Zumba, Yoga, Fitness, Uzman antrenörler ile bireysel egzersizler, Fizyoterapi Egzersizleri, kilo verme ve alma, güzellik ,cilt bakımı, medikal el ve ayak bakımı, batık tırnak için ağrısız-acısız çözümler gibi daha bir çok hizmeti tek adreste alabilirsiniz.

Reformer Pilates Egzersizlerinden Örnekler

Trapez Table (Cadillac) Egzersiz Örnekleri

Fizyo|Sport’ta klinik deneyime sahip antrenörler ve fizyoterapistler tarafından yaptırılan Reformer Pilates egzersizlerini sizin için hazırladığımız videomuzda görebilirsiniz.

Masa Başı Çalışanları İçin Ergonomik Tavsiyeler

Masa başında çalışırken oluşan duruş bozukluklarını basit bazı düzeltmelerle nasıl daha sağlıklı hale getirebileceğimizi anlatan bu güzel videoyu sizlerle de paylaşmak istedik.

Fizyo|Sport Okullarda Omurga Taraması

Omurga ile ilgili doğal olmayan eğrilikleri bulunan çocuklarımızı erken dönmede- bulgularını- tespit etmek ve ilgili sağlık kuruluşlarına yönlendirme adına gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projesi.

Joseph Pilates Pilatesi Nasıl Geşiştirdi?

ZİN Pilates tarafından Türkçeye çevrilen animasyonda daha sonradan Pilates olarak anılacak olan Kontroloji’nin nasıl ortaya çıktığını eğlenceli şekilde anlatan video

Fizyo|Sport'un Uzman Pilates Ekibi ile Tanışın!

Çoğunluğu Fizyoterapistlerden oluşan Pilates eğitmenleri ile Reformer, Trapez Table, Chair ve Barrel egzersizlerinde de sağlık odaklı hizmet veren kurumuzun Pilates Eğitmenlerini sizlere tanıtmak istedik. Böyle bir ekiple Pilates farkını deneyimlemek için Ücretsiz Değerlendirmeye gelmenizi tavsiye ederiz.